In gesprek met onze klant The Boost Company
30 januari 2024 

In gesprek met onze klant The Boost Company

The Boost Company richt zich op het versterken van leiderschap en teamwork, persoonlijke groei en levensvaardigheden. Om te groeien als bedrijf was er goede secretariële versterking en ondersteuning nodig. En dat is precies waarvoor je bij EVA moet zijn! We spraken met Dominique Schreinemachers (founder) en Niels van den Berg (chief operations) over de fijne samenwerking met EVA.

 

Roodgloeiende telefoon

Niels: “Dominique deed mee aan het bekende tv-programma Het Mooiste Meisje van de Klas. We hadden al voorzien dat daarna waarschijnlijk een drukke periode aanbrak van aanvragen voor het bedrijf The Boost Company. En dit bleek ook het geval. De telefoon stond de hele dag roodgloeiend en de e-mails stroomden binnen. Via het moederbedrijf ABCS (waaronder het label EVA valt, red.) schakelden we hulp in en kregen we secretariële ondersteuning op afstand.”

Dominique: “Op een gegeven moment concludeerden we in samenspraak met ABCS dat het niet langer meer fijn werkte op afstand. Ik merkte dat we echt een assistant nodig hadden die op ons kantoor aanwezig was én voor veel meer uur. EVA pakte de search op en aangezien we al een jaar lang met ABCS samenwerkten, wist EVA exact waar we naar op zoek waren. Dat ging hartstikke soepel. Ik nam een filmpje op, op aanraden van EVA, wat ik een heel goed idee vond. Zo kregen de professionals direct een goed beeld van wie ik ben en hoe onze organisatie is. Daarop kwamen vrij snel leuke reacties en waarvan één kandidaat is gestart bij The Boost Company!”

 

Betrokken partner

Dominique: “Het samenwerken met EVA bevalt heel goed. Ze nemen de zorg uit handen, leggen goed uit waar ze mee bezig zijn én pakken snel door. Ook na het wervingsproces blijft EVA betrokken. Ze bieden hulp bij wat we kunnen verwachten de aankomende tijd en waar we over na moeten denken, zoals over het salaris en andere zaken met betrekking tot onze nieuwe collega.”

Niels: “De betrokkenheid vind ik ook erg prettig. Ik kan me herinneren dat ik om de twee weken gebeld werd om te vragen hoe het ermee stond, of alles naar wens was en of ze nog iets voor ons konden betekenen. De communicatie en ondersteuning ervaren we als superfijn. Ze schakelen snel en als we vragen hebben, beantwoorden ze deze meteen. Daarnaast gaven ze ons proactief updates tijdens het wervingsproces; welke kandidaten ze spraken en hoe ze de selectie maakten. Het is fijn dat EVA zo transparant is en dat we daardoor exact weten waar we aan toe zijn en wat we aan EVA hebben als partner. Ze kunnen goed aanvoelen wat wij als start-up nodig hebben.”

Over de schrijver
Reactie plaatsen